29 June, 2016

AKIBAT GELAKKAN KUIH RAYA ORANG

Tadi aku buat egg tart. Ikut la resepi video kat fb. Macam sonang ja.

Kak ogy kabo nak datang kul 12.30 amek aku. Time tu da pukul 11.30. Tapi aku tetap nak buat jugak eggtart. Aku pun duk ayak tepung, segala bagai.

Aku pun gaul punya gaul tepung ngan butter. Pastu letak eggyolk. Gaul gaul lagi pastu aku cam eh pehal la tak jadi doh macam dalam video T____T

Kurang tepung kot. Aku pun bukak balik video tengok dari awal.

The

Terus aku tercengang kejap. CAKE FLOUR?????? Woi aku guna tepung gandum la woiiii. Alahai. Kucar kacir cari baking powder. Tapi cam da terlambat je. Hmm gasak la aku tabur la jugak 1 sudu kecik. Pastu cam tak sekata ah gi meninggei la. Aku tambah lagi tepung. Uli uli uli. Simpan doh dalam peti ais.

Aku buat dia punya inti telur tu.


Aku rasa cm banyak sangat je tapi aku letak gak. Ape la ke bengapnye Eny.

Hasil dia?


Ni la akibat dia bila gelakkan kuih orang tak jadi kat fb. Ni lah dia! Sobs




1 comment:

hang tak komen hang gila