25 February, 2015

Adam taknak buai!

Kemaen Adam nak duk kat celah kangkang aku tidoq nyenyak. Pantang letak kompem terkejut pastu nangis pastu bobok pastu nak susu pastu jeluak pastu nangis pastu bobok pastu nak susu lagi. Nampak tak kemaen sangat hahahaha dah la nanges mengada pesen bukak mulut sedih nau mak nye nak letak atas tilam dia macam la maknye takde keje lain nak dibuat nak oiiii


Camne la aku nak pujuk budak kecik ni adoi la. Tido rocker pun tak mau. Bapaknye da ugut aku dah kata nak belikan buaian untuk Adam japgi. Opkos la aku taknak! Aku taknak anak aku berbuai tapi kadang kadang aku tak nafikan memang penat seriously lagi lagi aku pesen tak reti tido siang. Kamon la dah dua bulan kot aku struggle tak pakai buai. Takkan nak give up?????

Tapi kesian jugak aku tengok budak kecik ni nangis sebab ngantok kang tak cukup tido tumbesaran tak memuaskan pulak ye dak tapi anak orang lain elok je takde hal pun. Aduuuuuuuu abg support la eny niii taknak la Adam pakai buai #shingshingairmatabercucuran

Kenapa aku taknak pakai buai? Sebab niat aku nak bawak Adam gi USS nanti. Gi jalan Sabah la ape la. Acane nak gi USS kang tido nak pakai buai. Tolong la mengerti apa yang aku rasakan tolong la wuaaa nangess



No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila