18 May, 2015

Ini entry sedih.

Sesungguhnya muka aku kusam terokkk. Aku cam geram gak. Nak pakai produk macam macam tak bole sebab tengah nyusu. Tak beraniiii T_____T

Kalau Adam tak nyusu memang aku sapu je. Minum ubat kurus siap. Aku tatau la camne. Selera makan kaw kaw tak ingat. Semalam aku makan paling banyak la wei memang tengkorak dia la hahahaha sampai skang aku menyesal ya rabbiiiii camne laaaaaa.

Kesian laki aku tengok muka aku kusam hari hari. Aku tengok muka sendiri pun tak selera. Camne nak betuikan niii T____at

Tambahan aku malas plak skang ni. Dulu rajin je sapu ni la tu la diet la skang sume taknak. Ape ke teruknyaaa T____T


Sedihnya seorang Eny. Berubah Eny please T__T


2 comments:

  1. pkai product organik. nyusu xpe kalau product organik
    contoh moogoo ke ape yg kat cosway ade jual yg organik

    ReplyDelete
  2. Sbb tu laki lari bila ada anak satu hahah tp sama la wehh. Kena extra rajin bila dah ada anak ni. Tp serious aaaa takde masa kott. Aku dr mengandung 8 bulan sampai skrg tak jejak lg kaki ke facial. Sadddd

    ReplyDelete

hang tak komen hang gila