26 May, 2015

Rumah dah siap cuci!


Rumah da siap cuci. I iz happyyyy. Barang smeua da siap alih. Baju baju mesin jahit belum la tapi. Takpelah yang tu kemudian. Barang yang sedia ada ni leh susun dulu. Tu la untungnya umah mertua dekat. Senang nak hayak barang takde serabut pindah cam tongkah pecah. Boleh susun yang mana ada dulu.

Memandangkan dapur aku takdak kabinet, makanya aku memang nak beli sangat rak pantry nak letak tepi table top. Since plug situ pun ade la empat bijik cukup la untuk blender, periuk nasi, oven, mixer bertandang kat situ ye dak. Cte dia sekarang aku dah tak sabar nak beli tempat letak barangnya. Storage. Tak sabar dahhhh.


Aku nak beli pantry camni. Tapi nak satu je umah aku ni cam macaroon comey je cetotet kahkah so beso beso cenggini nak letak mana?? Kakakakakak.

Mana aku nak cekau duit ni. Hnssfff


Plan dah ada. Gerak je belum. Wish me luck

1 comment:

  1. dulu blog budak2..sekarang blog mak-mak.kipidap!!

    ReplyDelete

hang tak komen hang gila