21 June, 2015

Koleksi Pakaian Dorothy Perkins Malaysia Terkini

Tidak seperti jenama-jenama antarabangsa yang lain, Dorothy Perkins menyediakan koleksi pakaian wanita yang bersaiz petite hinggalah bersaiz plus. Kebanyakan jenama-jenama antarabangsa tidak menawarkan koleksi pakaian untuk wanita yang bertubuh gempal dan ini menjadikan jenama ini merupakan salah sebuah jenama yang paling digemari di seluruh dunia. 

Jenama yang beribu pejabat di United Kingdom ini mula memasuki pasaran Malaysia pada awal tahun 2000 dan membukan beberapa cawangan butik di pusat-pusat membeli-belah terkemuka di ibu kota seperti di Midvalley, Sunyway Pyramid dan One Utama. Memfokuskan kepada penghasilan pakaian wanita yang berumur pertengahan 20-an sehingga akhir 30-an, Dorothy Perkins Malaysia sentiasa cenderung untuk menjadikan penampilan seseorang wanita itu tampak elegan dan classy.



Oleh kerana itu, jika anda tidak pernah berkunjung ke butik Dorothy Perkins Malaysia, berkunjunglah hari ini untuk menemui pelbagai koleksi pakaian kasual (t-shirt, jeans, tops) yang sememangnya berpatutan dan selesa dipakai seperti berikut:



Dan jika anda ingin membeli koleksi pakaian  formal atau smart casual seperti kemeja, blouse, slack pants dan dress, Dorothy Perkins juga ada menawarkan untuk anda;


Satu lagi berita baik untuk anda, kini anda tidak perlu bersesak-sesak ke pusat membeli-belah untuk memiliki mana-mana koleksi pakaian Dorothy Perkins kerana anda juga boleh membuat pembelian secara online di butik Dorothy Perkins Malaysia online hari ini juga. Selamat membeli-belah!


No comments:

Post a Comment

hanlu hanlu hanluuu mau apa ituuuu