23 October, 2015

Tolong la jangan cakap aku bengap. TOLONG LA

Semalam berkobar kobar betul laki nak balik keje. Laki aku rekues nak makan ikan pekasam aku plan nak wat telur dadar skali. Sebelum laki balik tu aku bukak la fb seketui. Skali keluor resepi Telur Dadar Rangup Di luar Lembut Didalam eceh cam tajuk lagu plak bunyik dia KAHKAH

Lepas belek resepi tu aku terus amek measuring spoon pehtu amek uncang teh Lipton, koyakkan seketui pastu masukkan dalam tupperware kecik untuk kegunaan memasak telur dadar untuk masa akan datang.

Aku pun amek la telur, pastu letak 1/4 sudu teh gula, ngan 1 sudu teh air sejuk, 1/4 sudu teh serbuk teh. Pastu aku pikir pehal la resepi ni tak letak garam. Hmmm letak sikit lah kannn.

Pastu aku kacau kacau godek gobek sampai la berbuih kaw kaw. Aku pun cam hmm pehal ke peliknya ghoper telur aku ni hnnnnssff

Pastu dengan hati yang masih eksaited aku nak start goreng tetiba laki aku balik aku pun sambut kan pastu aku nak sambung la goreng. Tetiba hp aku bunyik tenet tenet tettt rupanya ade orang like post resepi tadi.

Aku pun bukak la sambil sambil basuh tangan kan aku saja la baca resepi tu balik.

KO TAUUU SEBENARNYE... aku malas la nak cakap sebab rasa cam bangang beno.

SEBENARNYE.. bukan TEH.. tapi 1/4 sudu TEH GARAM.

Tolong la jangan cakap aku bengap. Tolong la.

2 comments:

  1. Bahahahahhahahahaha....aku nak gelak je..

    ReplyDelete
  2. Kahkahkah...eh! Sori tergelak guling2 pulak...ehem!2 salam singgah dan salam ukhwah :)

    ReplyDelete

hang tak komen hang gila