25 March, 2016

[GEMPAR!] : PERANG HIJAU

Tengah sedap melukis photoshop wat hal plak lembab cam penyu. Aku nak cite sikit la.

Aku sekarang tengah berperang dengan diri sendiri. Aku namakan ia Perang Hijau. Kisah ni kisah yang sangat menyayat hati. Suami aku pun kecewa dengan peperangan ini.

Boleh dikatakan perang psikologi. Boleh juga dikatakan perang antara nafsu dan keperluan. Apemende aku cakap ni.

Okay perang apa? Tu la ko tak tau. NI HAHH






NI LA PUNCA DIA!!!!!

Setiap kali beli barang, kalau dapat baki je aku geleng kepala mengenang nasib. Balik kene masuk dalam tabung RM5. Sambil meratap aku memujuk hati, takpe la senang dulu susah kemudian ye dak

Untuk mengelakkan rasa sunyi, tiap kali laki aku balik keje je aku cecepat bukak beg duit dia. Dah dua hari dah dia garu kepala setiap kali aku jumpa duit hijau dalam beg duit dia. KAHKAHKAH rasakan apa yang aku rasaaaaa.

ACAH JE. PLAN AKU SEBENARNYA NI.

So apa apa hal duit emergency ada. Tapi tabung ni jangka hayat dia sebelum emergency, sampai akhir tahun ni. Tekad ni.

Kita tengok apa yang jadi k. BYE






No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila