24 April, 2016

MAHEI NINGGEI

Pningnya kepala aku.. Nak tido tapi kang terus sampai pagi kang dajei. Banyak keje niii.

Penat gak arini. Kejor adam kat umah mama sampai aku givap terus amek adam letak dia dalam baldi pastu letak atas meja. Ha padan muka takleh gak. Hambek hangg



Balik dari umah mama, abang tanya nak makan mana. Aku cakap la makan big brothers. Sampai je kedai tu bukak menu perghhh dia punya lamb chop RM31.90 mahei nak mampos baik aku beli baju. Laki aku kata budget sorang makan RM40 aku terus geleng pale pujuk laki aku gi makan tempat lain. Last last gi makan kat Mcd.

Sebelum kuo dari kedai aku nampak makcik ni makan cam nak taknak je aku cakap ngan laki aku

Aku : "Abang, tengok makcik tu dia tengok makanan sini mahal dia makan daun je,"

Laki aku gelak. Betul laaa mahal kottt. Order salad je la. Salad pun harga mahal dia punya mahal sama macam beli sayur stok sebulan. Ninggei!

Ahhh sekarang aku kekenyangan tahap uzkakistan kepala sakit sangat! 

Hmm aci  tak kalau tido kejap ;'(

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila