18 April, 2016

SELONGGOK NGKO

Tergelak aku wei laki aku anta gambo. Hahahaha ni la jadi dia kalau dapat isteri yang pemalas nak layan posmen datang umah.


Aku paling meluat kot tengah nyusu kan Adam tetiba orang hon suh turun amek parcel. Ingat senang ke aku nak beredar kua bilik. Kene hati hati okkk. Nak bersiap lagi pakai tudung lagi. Ko sanggup ke tunggu

So cara terbaik, aku bagi seller alamat laki aku. Miahahahhahahahahahahhahahahahahahha

Ang jgn ingat aku kaya ke apa. Ni aku beli barang barang murah je perabih duit. RM10 la RM5 la. Seronok betul. Skali tengok bank habis dah duit. Mereput la eny.


No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila