19 September, 2016

Permainan

Laki aku memang suka betul adakan permainan yang menarik tapi akhirnya aku yang menjadi mangsa.

Misalnya malam tadi, mertua aku bagi rambutan satu plastik.

Abg : "Ha apa kata awk buang kulit, pastu letak dalam bekas simpan dalam peti ais nanti kita makan sama sama nak tak??"

Aku : (separa sedar) "Bijak gak abang ni kan! Best nyaaa makan sejuk sejuk!"

Abg : "Okay cepat buat nanti kita makan okkk,"

Aku : "Err.. Kenapa eny?" 

😒

Haha so aku nak taknak terpaksa buat. Sekali masa nak start buat tu, aku tengok banyak gila semut tido kat buah rambutan. 

Semut yang pesen liat nak mati tu. Eiii geli betul aku tengok dia kumpul kat situ.

Last last aku ngelat gak. Pandai eh! Zz

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila