05 March, 2015

Muka Adam bercalarrrrrr

Muka Adam bercalar. Aku taknak pakaikan dia stokin tangan sebab dia dah besar. Dia pun dah masuk dua bulan. Aritu masa gi klinik (KK) kene sound ngan nurse sebab pakai syokin tangan.

"Awak ingat anak awak kecik lagi ke?"

K fine k. Senanye aku rasa Adam pakai stokin tangan comel gile kahkah lagi lagi kalau sedondon ngan baju fulamekkkk hensemm hahahah!

Nurse cakap untuk perkembangan otak dia, bagilah tangan dia bebas, potong la kuku dia. Yes, aku da potong sependek mungkin. Still? Calar jugak??????? 

Nak taknak kene la jugak pakai sarung tangan ye budak kecik. Bangun pagi aku tengok dia da calar da cam luka kat hidung. Kasihannyaaaaa


Kul 10 pun tak mandi mandi. Memang mengantuk betul. Dia ni kalau letak kemaen marah. Aku pikir gak camne la kan dia nak pusing pusing kalau letak pun marah. Arghhhh ke sampai satu masa nanti dia taknak di angkat sebab dia nak belajar pusing pusing? I hope so.

Ok aku tengah belajar sesuatu ni. Bye

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila