20 March, 2015

[Video] : Aisyah BFM kupas Hudud di Kelantan : SERIOUSLY?

 
Sape dah tengok video pasal hudud? Pompuan tah celah mana tah seronok nau buat video pasal hudud. Tu la aku nak kate bengap, belajo tinggi dah. Aku tak paham betoi la ape motip ang buat bideo cenggitu tak sensitip langsung. Tak rasa bersalah ke?

Aku cte ni bukan sebab aku ni sokong pas ke aku sokong bn ke sokong roket ke tu hal aku la nak sokong ape kan kan cite skang ko tau tak hudud tu datang dari mana

TAKDA NASIK LEMAK, TAKPE HUDUD KAN ADA? Apemendeeeeeeeeee



Ke senanye ko yang cuak ngan hudud? Tah sape tah share insta dia sambut valentine. Aku syak dia sendiri cuak la tu pasal beria tak sokong.

Masalahnya ang tak sokong lantak ang la tu masalah ang tapi cite skang pi wat video tayang kebodohan diri sendiri pasaipa

Yang komen video tu pun sama bengap kemain cakap 

"minah ni kalau aku jumpa aku rogol berkali kali, berani dia hina islam!"

"_______ (isi carutan sendiri) betul minah ni. Ni kapir laknat ni"

Kot ye pun beragak lah ko duk maki orang kapir laknat ko komen pun macam orang takde iman ok boleh pegi meninggal ko pon sama dua kali lima

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila