20 April, 2015

Semangat memasak untuk suami

BOh mennnnn. Semalam gi Popular Jusco Bukit Raja ngan Mama ngan Iwan semata mata nak beli buku ni!


Yeszaaa tapi ni bukan gambar aku sob sob T____T

Aku sampai sampai cari buku tu.. tapi dah habis! Hnsssffff


Semangat wei nak masak untuk laki tercinta dah pindah umah nanti. Semalam tengahari aku masak rendang ayam abang kata sedap! Tapi Mama tolong la tapi kalau takde Mama tak tau la rendang jadi apa. Mungkin jadi karipap.

Dengar cite memang bagus resepi depa ni sebab laki si Intan masak guna buku ni pun jadi apatah lagi aku. So boleh la pelbagai sikit masakannya. Aku kalau masak balik balik asam pedas, sambal udang, ayam goreng, lemak cili api (tak pandai agi), ayam goreng kunyit, tomyam. Tu jela dalam pale otak. Pastu kalau tak tengok resepi kat Tiffin Biru tak sah!

Che Mat pelisss la buat buku! Kosser iols nak belek henpon sambil menumis weiiiii

Tika da jebak main mekap mekap cam aku kahkah padan muka!


ok adam da nangis! Bye

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila