09 October, 2016

Cian anak aku

Anak aku demam. 39.2 . Tinggi. Dah lama dia tak demam. Last dia tak sihat aritu masa yang dia suspek HFMD. Tu je.


Tadi gi kenduri kat Kepong. Sampai je umah paklong laki aku, Adam meragam sebab sepanjang perjalanan dia tido. Tapi memang panas badan dia.


Kesian anak aku. Gigil gigil. Renyah kot tak selesa. Nangis merengek je. Duk merengek camtu lagi aku rasa cam nak ngusik. Aku lap sungguh sungguh dia taknak. Tapi nak taknak kena terima jela ye nak, mama nak awak sihat.


Ni badan dia dah kurang sikit panas. Lega aku. Now dia tengah tido peluk bapak dia.


Cepat la sihat Adam. Susah hati mama.

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila