01 October, 2016

KEROPOK UDANG SILA PEGI NINGGEI




Aku otw gi Penang kenduri kawen kawan laki aku. Aku bosan anak aku da tido. Aku pun bukak la keropok udang nak ngap ngap

Pehtu untuk memecahkan kesunyian, aku pun acah acah nak melawak ngan laki aku

Aku : "Abang, Eny makan kopok ni teringat ijad. Dia takleh makan udang nanti alergi pastu bila dia teringin nak makan udang dia beli la kopok ni,"

Laki aku menunjukkan aksi positif. Laki aku ni kalau senyum ke sengih ke memang dengan mata mata dia skali sengih. Aku tengok dari cermin pandang belakang la cite dia.

Eny : "Skali kan bang, muka dia naik alergi jugak. Haha keropok udang pun takleh makan hahaha lawak kan abg lawak kan hahaha abang cpt la gelak,"

Dia sengih mata jela aku nampak tapi.

Eny : "Abang, tak lawak ke nape abang tak gelak,"

Abang : "Lawak memang lawak tapi kalau dah dengar cite ni sampai dua kali tak tahu la nak kata lawak ke tak,"

K

No comments:

Post a Comment

hang tak komen hang gila